Szelet

 

leteltem több mint a felét rég

nem vettem észre a jelét még-

iscsak lenne értelme

a hangsúlyok miatt

a magamfajta figyelme merre

mert nem csak az én

vagyok egyszerre

fia férje és apa

ne szegje minden nap

kedvem a politika

belül durrog vagy mollog

a harmonia

a mértékeket ha megtalálom

kétezerben voltam harminchárom

sok minden alapult ezen a számításon

mégsem messiás

csak küldetéstudat

hogyan leszek elem

aki nyomot hagy

nem túlél

meg

a jól lét

nem a keresni jó sok lét

s még mielőtt szenderülök jobb lét-

re vetek egy kis szelet

születésnapon kívül

torta szelet

 

szelet

Legg igjen en kommentar

